lørdag 6. februar 2010

Frøya (Chelsea) vil gratulere resten av kullet.


Frøya Og Trond vil hjerne gratulere resten av C-kullet med 6 månedersdagen.

Tenk det er alt gått 4 måneder siden det lille Tollertrollet Frøya kom og tok hjertet mitt med storm, og lita det var hun, men du verden som hu har vokst på denne stunden både fysisk og psykisk, hu er hærlig lille tollerjenta mi.

Ser har at de andre også gjør det bra, men jeg tror at jeg var så heldig og fikk den beste jenta ;) og jeg vill ikke bytte henne bort for alt i verden.

Vi går nå på kurs nr 2 og er kommet gått i gang med ligg/sitt og bli og hu gjør meg bare så stolt lille jenta mi, og jeg gleder meg til fortsettelsen, det eneste vi ennå sliter bittelittegrannet med er og gå pent i bånd, og så er hu ille glad i alle folk så det og hilse "pent" er også litt vannskelig.

Hu elsker og være ute i snøen, og vi graver etter godbiter og vi graver snøhuler, og i morgen skal vi ut på familietur og grille og ake.

Ellers kom innom http://trondhagen.blogspot.com/ for og følge med på frøyas liv, og skriv hjerne en kommentar, eller en hilsen i gjesteboken.


Til slutt en Stor tusen takk til Beathe for Frøyas inntreden i mitt liv, hu er bare helt konge.

4 kommentarer:

  1. Vi garulerer i kor! Hurra! På dagens tur ute i snøen, mens jeg gledet meg over glade rumper som svinset foran meg på stien, så tenkte jeg samme tanken: 6 måneder i går! Om vi er helt enige om som var heldigst vet jeg ikke, men vi er enige om at bytte...hæhh??...det gjør jeg ikke! Og om det er været og lyset som påvirker folket vet jeg ikke, men i dag fikk vi bare godord på turen. Det var mange som snudde seg og jeg tror alle kom med komplement. I går kveld var vi på skitur; Tascha dro og Cherie fikk løpe fritt ved siden av.Litt skeptisk til fjølene mor stod på,men det var artig med fart. Etterpå har hun ikke veket fra siden min...hun er som klistret! Jo, Trond, vi har vært heldige! Vi hilser til alle i kullet..og til Beathe.

    SvarSlett
  2. Tenk at småbebiene mine allerede er blitt et halvt år!
    Godt å høre at det går så bra med alle sammen, varmer et oppdretterhjerte =) Og en får bekrefta at en har vagt rette hjem til de små.

    Må få takke dere alle tilbake, for at dere tar så godt vare på smågulla mine :)

    Håper jeg får mulighet til å møte mange av dere i løpet av 2010! =)

    SvarSlett
  3. Gratulerer litt på etterskudd, ja :) Tiden går fort! Er heldige vi også, det er bare helt topp for tiden =) Stor fremgang på det meste, og god kontakt hele tiden. Det liker vi!

    Beathe: Vi tar sikte på manger i februar, ser bra ut med tanke på jobb foreløpig :) Blir nok bare observering denne gangen.

    SvarSlett
  4. Så kjekt dere kommer en tur!
    jeg skal stille Enya på lørdagen, så er da jeg blir der. Toller er søndag om jeg husker rett, men siden dere ikke skal stille reiser jeg nok hjem når jeg er ferdig på lørdag.

    SvarSlett