søndag 7. mars 2010

Vi har gjort det!

Cherie har vært på sin første utstilling i dag -suprise-suprise! Og det gikk bra! Mor var skjelven, men Cherie var veldig rolig. Her sitter vi og ser på de andre. før vi skal i ringen selv. Så var det vår tur ..og helt ærlig. Først få 1.premie i vår gruppe, så få beskjed om at det ble en runde til...og så få trykket en rød rosett i hendene...BIR valp 6-9 mnd...jeg var letterer i sjokk!

Vi var i ferd med å forlate Hedemarkstoppen (Hamar) med alt vi hadde fått, da jeg fikk det for meg at jeg kanskje hadde oversett noe (jeg har aldri vært på en utstilling før!)...gikk tilbake og spurte...og klart det. Ikke bare lå kritikken igjen (damen fikk hederlig omtale...eneste..ehh negative?....vekten bør ikke øke mer...hmmm)
, men vi hadde jo kvalifisert oss til avslutningsrunden!.

Her er Cherie med sin 1 premie og BIR sløyfe.

Det ble jammen en 3.plass BIS også!

Så her her Cherie's første premiesamling...alt tatt på en dag! Åhhh. vi er stolt av henne! (Og Tascha og Tico litt misunnelige..på alle godbitene!)

8 kommentarer:

  1. Driver du her å stiller uten å si ifra?! FYY!! HEHE =)
    Gratulerer så mye!! Jeg stjeler bildene å legger på hjemmesida. Send over kritikken da :D

    Flinke jenter :D *stolt*

    SvarSlett
  2. Akkurat det kan nok skje en annen gang også...jeg er litt sånn. Overtroisk..måtte slippe hemmeligheten for Camilla, for jeg måtte høre litt hva som var forventet av oss...og få litt tips. Og så oppdaget jeg at lokallaget av Retriveklubben kjørte en kurs-serie for de som skulle stille ut...vi var der torsdag kveld...og det var kjempegøy. Og vi kommer til å fortsette på de to siste torsdagskveldene...for det var en herlig gjeng å jobbe sammen med. Men jeg ser at det er tøft "i toppen"...de damene der går inn for å vinne med kropp&sjel...og litt til! Det som var artig å se, var de som hadde kjempekontakt med hundene sine - for en fokus! Kritikken kommer i morgen; du får hjelpe meg å tolke. Jeg synes jo Cherie er perfekt (mao inhabil)!

    SvarSlett
  3. GRATULERER så mye! =) Litt av en fangst!

    Snuser på utstilling vi også, etter å ha observert beathe i helga :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer!!!!! Kjempe morsomt!

    SvarSlett
  5. Takk - takk. Vi har litt problemer med å lande i dag! Til Ørjan og Ane; det er bare å prøve. Får dere med Beathe er det et ekstra pluss. Og Anna; vi følger veldig med på resultatlisten til Hønscupen - vi e' imponert!...og Camilla...vi har ikke fått gjort så mye lekser denne uka...må ta en økt i kveld...trur eg.

    SvarSlett
  6. Det er lov å sveve litt etter en slik bragd Ann-Kristin! :)

    Imponert over dere jeg også Anna, var inne å så på resultatlista til hønsecuper. Kjempeflinke! =)

    Ørjan&Ane: Det er retrieverutstilling i Ålesund 29 Mai og på Nordfjordeid 12 Juni om det er av inetresse :) Da kan jeg stille opp som heiagjeng :D Jeg skal nok gå lydighet med Aimee begge plassene.

    SvarSlett
  7. Disse bokstaven og fargene på sløyfene sier ikke meg så mye, jeg har null peiling på sånnt, men det høres flott ut, Gratulerer så mye

    SvarSlett