onsdag 30. september 2009

valpene reiser :(

Idag torsdag, reiser Calvin. Første som forlater redet. Blir så utrolig trist! Er så knyttet til desse små :( Håper jeg klarer det uten å felle noen tårer. Vet jo at de får det bra desse små, dem kommer til være i hjertet mitt for alltid! Småbebisene mine.


Men merker godt at nå krever dem mye alså! Jeg rekker ikke over å gi alle like mye kos og leik.
Bytter på å ha 2-3 stk i stua samtidig. Nå siste dagene har det vært så umåtlig med nedbør, pluss det har vært kaldt, så dem har ikke fått vært så mye ute. Slipper dem ut noen ganger for dag så dem kan springe litt rundt å gjøre fra seg. Bæsjer faktisk ikke inne på dagtid nå. Men blir en del tissing :o

Har hatt litt besøk av vennene til ungene siste dagene, mine venner og familie. Alle vil si ha det til de små. Så dem får heldigvis litt sosialisering og oppmerksomhet utenifra. Og uten ungene.. så hadde jeg i alle fall følt dem blir forsømt. Ungene bor omtrent i valperommet om dagen.

Valpene blir dusja minst en gang om dagen, da dem ser ut til rulle seg i gjørma som hagen min til slutt er blitt etter regn i ukesvis i strekk. Dem ser ut til være glad i å dusje. Et par som hylte litt første gangen, men så har det gått helt greit.




Cosmo


Chanel
Chelsea deler middagsrester med Celia


Chelsea etter hun har tatt livet av nasse nøff



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar