tirsdag 23. februar 2010

Hilsen fra Cherie på vinterferie


Heia alle sammen! Her er jeg...på vinterferie i Lofoten. Denne gangen skulle jeg fly "alene" uten storesøster og det var spennende foe både mor og meg. Det gikk kjempefint! Byttet fly i Bodø og mor satte seg bakerst for å kunne høre om jeg pep. Det var helt rolig hele veien og vel framme var det full fart! Søndag var vi på skitur sammen med Lady...som er et sort fyrverkeri i løypa. Jeg ble sliten, men...


ikke verre enn at jeg tok en to timers tur sammen med mor til Kræmmervika. Vi måtte jo nyte det fine været så lenge det varte.

Og vips var det over! Men vi er ute, og vi trener, i alt slags vær. Det står hvertfall ikke på eleven.


Og når vi kommer inn er man sliten....da er plassen og alle de kjære tingene mine gode å ha!
I morgen kommer far...og da blir det fisk på menyen hver dag! Vi har nemlig hatt besøk som er "allergisk" mot fisk...har dere hørt slikt?? Men artig å gå på skitur og fottur med Kari...det var det! Hilsen Cherie & Ann Kristin på Ballstad i Lofoten.



1 kommentar:

  1. Så herlig dere har det! Fantastisk sted dere er på ferie ser det ut til. Heldige Cherie!
    Tøffa som flyr å greier. Tåler alt den frøkna ;)

    SvarSlett