lørdag 26. september 2009

ENDELIG!

Da blir nok veldig mange lykkelige, har endelig bestemt hvem som skal hvor. Har ombestemt meg gang på gang siste tiden, ene dagen er det den valpen, andre dagen en annen jeg vil "ha" selv. Chanel skal ut på fôr til min søster, og om hun blir bra så blir det vel et kull på henne om noen år.
Dem er veldig like, i kropp og i sinn. Har hatt mang en "ekspert" til å se på valpene, men er ikke lett for noen.
Men etter i dag å ha sjekket dem opp og ned i mente igjen, tatt bilder, måtte jeg bare ta en avgjørelse. Nå skal alle ha fått epost med bilder av sine nye familiemedlemmer! =)



Catie skal bo hos Monica i Heimdal





Chanel skal bo hos Synnøve i Surnadal







Cailey skal bo hos Monica i Trondheim



Cheri skal bo hos Ann Kristin i Asker





Calvin - skal bo hos Ørjan og Ane i Høyanger




Cosmo - skal bo hos Anna i Oslo



Chelsea skal bo hos Trond i Fredrikstad



Charlie - skal bo hos Oliver på Tingvoll


















7 kommentarer:

  1. Så fine de er! Håper jo på å få treffe de som skal til oslo og asker på kurs hos Canis ;-)

    SvarSlett
  2. Ja det hadde jo vært flott. Gå på kurs hos "oldemor" ;) Hvem kan vel trene dem bedre enn du ;)

    SvarSlett
  3. Ja, det hadde vært veldig koselig ihvertfall ;-) Du får gi dem et tips ;-) Starter opp kurs 13 og 19 oktober i Bærum, noen få ledige plasser..

    SvarSlett
  4. Hei:
    Kan du ikke sende meg en link, så får jeg hvor i Bærum, klokkeslett etc? Vårt lille nurk er ikke litt ung ennå? Retrieverklubben setter grensen ved 3 mnd.

    SvarSlett
  5. Hei Ann Kristin!

    Vi tar inn valper på kurs fra de er 2 mndr, det går så bra så ;-)
    Du finner kursoversikten på www.canis.no/asker. Plassene fylles fort opp om dagen, og pr nå har jeg kun to ledige plasser på kurset som starter opp på Høvik 13/10.

    Mvh. Camilla

    SvarSlett
  6. Hei!
    jeg tenker på den som starter den 19...
    det er klikker trening?

    Hilsen
    Anna

    SvarSlett
  7. Ja, vi bruker klikkertrening på alle kurs.

    Mvh. Camilla

    SvarSlett