lørdag 5. september 2009

Valpene 4 uker og vel så det

Da er det bare en mnd til valpene starter å flytte. Jeg syns det er kjempetrist! Føler jeg nettopp fikk dem, så må de forlate oss. Må kose MYE med dem nå siste 4 ukene.


Kan da ikke sende fra meg noe så søtt???!
Dem har fått vært litt ute nå. Litt skummelt var det jo først, men dem tina fort. Jeg og mamma ordna valpebingen torsdag, så nå skal den være rømingssikker for både store og små. Men kjenner fra tidligere kull, at desse små finner sine smutthull ;) Håper og tror at det ikke blir noen overraskelser denne gangen, at den nå er sikker! =)





To små ute i jungelen for først gang, møtte ingen løver bare en..
Ulv.. men den var visst i godt humør ;)
Idag har vi hatt besøk av Ørjan og Ane, dem skal ha en av gutta. Kjempekoslig å møte dem, en av desse nøsta kommer til å få et godt liv hos dem. Ventetiden dems blir nok ekstra lang nå etter dem har vært her å kosa med nøsta. Siden Aimee har begynt slippe pels, fikk dem med seg nok pels hjem til å erstatte en valp desse siste 4 ukene ;)
Valpene har idag fått ormekur og kloklipp. Passe på gi dem det mens dem er god og mett, og trøtte, da går det som en lek ;)
Har nesten klar alle navna, skal publisere dem en av de nærmeste dagene. Hvem som heter hva, blir ikke bestemt helt ennå.
valpene er heller ikke "plassert" hos familiene sine ennå. Vil bruke enda litt mer tid, på å finne det som jeg håper og tror kan være den rette. Skal ta en valpetest på dem når dem er rundt 6 uker, håper da å kunne se hva som "bor" i dem. Så dere får smøre dere med tålmodighet!! =)

2 kommentarer:

  1. De ser herlige ut :) Og Enya funker nok bra som klatrestativ og pute :)

    SvarSlett
  2. noe så hærlige bilder, skulle ønske jeg hadde muligheten til og hilse på, men nå er det jo bare snaue 4 uker igjen da.

    SvarSlett