søndag 3. januar 2010

Godt Nyttår

Vel overstått jul alle sammen! Jeg har kost meg! Først kom skogen inn i stua; så fylte de det opp med festlige leker---bare for meg?? Neida; Tico og Silke har tatt sin andel av kurver og kuler de også. Så kom det masse snø---og når man kommer sliten inn er det et godt bestefar-fang som venter på meg: her leser vi juleblad (hmmm-- Blondie)











Så reiste vi med fly; det var ikke så morsomt, men du verden så flott jeg har hatt det siden jeg kom fram! Vi er i Lofoten og her har det også vært flott vintervær! Har kjent på badetemp, men det fristet ikke! Fersk torsk var nyyyydelig og raketter...ikke så festlig. I morgen er det slutt på ferien...da skal vi hjem med Hurtigruten og fly.

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår. Takk for julekortet jeg fikk. Var kjempefint! =)
    Er snart like stor som Tasha nå?
    Var hun veldig skremt nyttårsaften?
    Bare Albert av mine er redd. Men han er det til gangs. De andre gir katten. Chanel syns d var morsomt, sprang etter eller lå å titta Har passa på at ingen har fått erfart at Albert er redd, så han ikke skal få smitte noen med redslen sin. Ser ut til det har fungert =)

    SvarSlett
  2. Hei igjen. Nå er vi hjemme - Cherie tok reisen og nyttårsaften fint. Tascha er litt var; og det påvirket nok Cherie (så på henne at hun stusser). Men da vi fikk naboene til å flytte seg bort fra bua vår sånn at det ikke smalt rett utenfor, roet Tascha seg og begge lå rolig og sov rundt midnatt.Ellers har Cherie virkelig vokst! Så det er ikke mye som skiller disse to. Og de har blitt sammensveiset på denne turen; lå mye sammen...og alt Tascha gjør, skal Cherie kopiere. Vi har hatt en liten treningsøkt hver dag..det synes de er artig begge to. Og dersom noe ubehagelig skjer, som en rakett flere dager etter nyttår, så er det utrolig hvilken avvepnende effekt ett triks eller to har: alt annet er glemt. De danser, "high fiver"-er, bamser, legger seg og går på plass...og så har vi fått til 8-tallet!!

    SvarSlett