mandag 17. august 2009

1,5 uke

Da er vi godt inni uke 2, og vi trives mer og mer. Ser ut til våre uhell er over.
Valpene er så gode og runde nå, til og med lillemann ser godt ut :)

Ligger fremdeles med Aimee. Har henne hos meg, grind til valpene, og slipper henne inn ca annen hver time når valpene skriker. Blitt så redd for noe skal skje :(
Natt til Søndag var mamma her å hjalp meg, så jeg kunne sove ei natt i senga mi, uten tenke på de små. Det var veldig godt!
Natt til idag, mandag, lå Aimee på rommet med valpene, jeg våkna noen ganger å kikka til dem, å det så ut til gå bra. Det må jo bare gå bra fremover, fikk bare skrekken da jeg fann den døde valpen :/



zzzzznork


Alle 9 i c-gjengen :)



På rad og rekke ;)




Amelia er flink passe på mens jeg vasker valpekassa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar