mandag 24. august 2009

:(

Idag er det trist igjen :( Lille minigutten vår er ikke lenger med oss :(
Jeg forstår det ikke helt, alt har jo gått så utrolig bra! Igår fikk dem smake på fast føde for første gang, mini dyppa hele snuten i skåla å slurpa i seg. Han var nærmere 700g og blitt en stor gutt.

Jeg var oppe i 5-tida inatt, da kikka jeg til valpene. Da lå alle 9 i en klynge å kosa.
Men da jeg var oppe kl 730.. fann jeg bare 8.

Mini låg under kanten som er i kassa slik ikke Aimee skal kunne legge seg helt inn å ha en valp mellom seg og veggen på kassa. Så egentlig skulle det være trygt. På en eller annen måte har hun lagt på litt av hodet muligens. Så ingen tydlige tegn. Forstår ikke at han ikke kom seg frem om hun lå på han, siden han hadde så god plass. Kanskje han var en svak valp hele tiden? Mange spørsmål. Jeg er nå kjemperedd for at ting skal gå galt igjen. Hadde begynt roe meg litt, siden alle la på seg og var blitt så store. Dem har fått mer og mer kontroll på bena sine. Dem ser nok tydligere, og krabber oppi fanget når vi sitter i kassa. Virklig en herlig gjeng.

Er nok mye en ikke forstår i dyreverden :/ Håper bare vi får beholde de 8 som er igjen. Dette er bare for trist :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar